klockan är fyra och det är kolsvart ute?

när fan ska snön komma undrar jag?

en annan va ju på 550 i fredags och jag måste erkänna att jag är smått.... eller jaa jätte oimponerad
nej jag skulle haft roligare i min egen källare med en dunk hb och lingondricka...

jag och sabina drack vodka lime och blir förundarad över hur en människa kan bli så exalterad över just vodka...... och lime! sabina va frälst,  that´s why I love you hun!

jobbade igår och det va dött, lyckades bara bränna ca 4 satser popcorn, istället för typ 20 som föraa gången :) i´m making progress !!

nu ska jag försöka ta ut mitt feta arsle på promenaaad

Kommentarer
Postat av: Sabina

2008-11-10 @ 10:54:52
Postat av: Sabina

Vodka och lime HAAAAALLLEEELULJA

2008-11-10 @ 10:55:12
Postat av: Matilda

Haha älska sabinas comment.



Förövrigt hör jag dig säga Im making progress med "voice effects-mannens" röst. hhoohhihiih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback