jag bara undrar..

vad har man för liv, om man sitter och kollar på mingelbilder från stureplan klockan efter midnatt? men kul är det

jag är iaf glad att det har kommit snö, och mina nästan förfrysna fötter till trotts gick jag ut och gick med mattan.. inte välbehövlig vardags uppdate sådär, otroligt spännande..

nu längtar jag till första advent, när man kan sätta upp stjärnan i fönstret.. kom på nu att jag och bebbe blivit VÄLDIGT dåliga med vårat årliga pepparkaksbak ( mjölkrig ) det höll väl i sisådär 2 år i rad.. urpuckat.. sisst va det så jävla mjöligt i köket att bebbe dammsög köksbordet..  det va lite äckligt
 
ser till och med fram emot att tvinga i mig äcklig glögg ( den förmågan har jag fått av min mamma, tycka nåt är så äckligt att det är gott, skit skumt jag vet ) äta mandel fast det kliar satan i halsen och äta pepparkaksdeg tills jag kreverar, gå ut i snön med mina fula men ack så varma clark´s kängor och mula mattan, äta knäck som antingen är för mjuk eller för hård, för den blir ju nästan aldrig perfekt, och höra mammas och pappas obligatoriska fight ( detta händer VARJE DAG INNAN JUL!!) angående julgransbelysningen..

i fredags va det 1 år sen... just nu känns det som om det aldrig kommer bli en perfekt jul igen, inte ens en bra jul... knappt en duglig jul.. jag saknar dig så sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback