catch you on the flipside!

ja gårdagen hade inte mycket att erbjuda förutom jobb och en äcklig dry martini... jag och mattan blev dissade av min lillasyster och hennes vänner ( dvs att vi inte fick komma på deras 92:a fest) jag och mathilda funderade seriöst på att klä ut oss till snigga 91 killar ( har dom fortfarnde hängbraller och wu-tang tröja och trucker keps? ) och sno min syrras moppe och våldgästa dom.. vi ångrade oss och mattan drog sig hemåt och jag kröp till kojs..

nu är hos jemps och värmer upp inför en helkväll, vi ska fira att jenny äntligen koomit ut ur garderoben ( skoiia ) hon har levt i torka i cirkus 2 veckor så nu är det fan dags!

HÄPPHÄPP!!

Kommentarer
Postat av: Mrs Thinkalot

FY HELVETE vad lattjo det var igår! Bästa kvällen på länge! Och du var så JÄVLA SNIIIIGG!!! "Det är Jenny som sytt den" Haha... Hoppas den billiga taxiresan hem gick bra! ;-) PÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback