ängskrasse och ostballar

jag har spenderat heela dagen inomhus... hur deprimerande får man bli? jag är äntligen hemma efter att ha spenderat x antal dagar hos min syster. har vart micket roliiigt.. jag har hunnit med en hel del måste jag ju säga..
tappat min mobil och och fått tillbaka den och lyckats spärra mitt bankomatkort i fyllan och villan är bara några få saker... herregud, när ska man växa upp? inte än på ett tag hoppas jag.. jag hatar mig själv för att jag inte kan sova om nätterna och jag vet inte vad det är som gör att jag inte kan somna..

gårdagskvällen spenderades som sig bör med mattan och mattan och vi hade fruktansvärt mycket att prata om! 
helgen som gått, kusiner, sjuka drömmar, ängskrasse, rapphöns and so on, listan kan göras låång

snart ska jag in till slödder igen ska upp och jobba klockan 7 imorgon... VAD FAN HAR JAG GETT MIG IN PÅ?

Kommentarer
Postat av: Mrs Thinkalot

Haha! Du är underbar!

Postat av: Anonym

HOHOHOHOHO! Ängskrasse och rapphöns. Inte att glömma - långskånkar och kortskåckar!

2008-11-18 @ 20:21:33
Postat av: Matilda

HOHOHOHOHO! Ängskrasse och rapphöns. Inte att glömma - långskånkar och kortskåckar!

2008-11-18 @ 20:21:41
URL: http://matildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback