I got this ice box where my heart used to be..

jiihaa denna dag har ju varit nåt UTÖVER DET VANLIGA och jag menar det verkligen.. har gått i min egen lilla värld heela dagen, när nån pratar med mig måste jag be personen i fråga upprepa x antal gånger och när jag väl förstår och ska formulera ett svar.. jaherremingetabock jag fattar själv inget av de ord som lämnar min mun och det blir mest massa mummel och osammanhängande stavelser.. och när jag läser, det ska vi bara inte tala om! fan allt blir bara en massa ord utan mening och inget jag läser hör ihop med någonting.. när ska detta sluta? utan att gå in på vidare detaljer, det är mycket nu!

men men har vart i skolan heelaa långa dagen=) ( jaa jag är stolt för det va fan skitlänge sen!) käkade lunch på nancys och det smakade ju som det kostade men det va bättre än det gråa fisken i sarrefärgad sås i skolan iaf!

sen när vi kommer till markandföringen tigger jag och anna till oss kaffe och kaka av christer.. han är ju så söööt faktiskt=) jag gillar honom, det ju mera än vad man kan säga om hor-svenska-läraren-jonas!! USCH!! jag tycker så genuint illa om den mannen!!

ska ner till morfar i helgen, man kan ju hoppas på att få vina lite men man ska inte ropa hej förns man kommit från förfesten som det va nån som henke kände som brukade säga.. måste vart en väldigt smart grabb det dära..

fan mattan skulle komma förbi och dricka kaffe men med tanke på hennes uteblivna sms och samtal antar jag att hon bangar..jag vill ut och gå! jag vet att det är skitväder, men jag gillar skitväder!! skitväder och lasse-lindh i mitt hjärta skulle man kunna säga.. även om denna duo i kombination med ett trasigt hjärta kan leda till självmord.. eller ja, iaf ett jättedeppigt emo! men men jag är verket självmordsbenägen eller emo.. sa ju att nåt måste va fel!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback