hjärtligt ihjälkomna ska ni våras! är ni redo att befrukta?

mee lööv nile city:D va faktiskt i skolan idag och det va så fruktansvärt tråkigt att jag seriöst kreverade.. det är fan inte helt och okej! men asså helt ärligt, jag behöver inte lära mig hur man skriver i kursiv eller fet stil i ett word dokument!! GAAH!! sen förde stegen mig och mattan ner på stan och jag hittade en underbar jacka, skitfin väska och VITA BALLESKOR!!! ( ja jag älskar vita ballerinas, det är så fräscht!!)

imorgon är det mina!! haha:D älskar att få som jag vill!

imorgon är det förövrigt den första studentskivan i södertälje ( som jag vetiaf) men men det är min klass och två andra klasser och som vanligt har jag noll koll och har egentligen ingen aning om vilka klasser det är eller vilka som går.. har inte heller någon aning om vad jag ska ha på mig, men vafan det lööser sig.. hoppas också att pengarna ska räcka :s

efter en sväng på stadens torg gick vi iaf hem till ellinor och drack kaffe, åt slemmig paj och snackade skit.
fan jag älskar att vara där! känns så nära till allt!!


jaja men hoppas att eran dag vart lika bra som min!! är dock lite rädd... nuförtiden är jag inte kallad sara.. jag måste fan införskaffa ett kodnamn:s haha!! NAAAT fuck it




harehej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback