herregud i himlen jesus på vattnet och moses i vassen...

asså vilka dagar det har vart! har vart i dimman hela lovet känns det som.. och som tacken för det fick man en aspippad röst och en urinvägsinfektion som heter DUGA! men det har det fan vart väääärt:D

jaa vi börjar i onsdags då.. det var en lång väntan, kändes det som iaf men men väl på båten drar jag och mattan upp och köper förkrök och sen är det att göra sig iording och sen IN I DIMMAN!! förkrök hos henke.. mitt upp i alltihopa kommer det nån gubbe som jobbade på  som vill ha våran musik och blir jättearg och undrar om jag inte kunde läsa... jag blev rädd och sen blev det tyst iaf ( dom tog austas iiipod) haha misslyckat! efter förkröket är dimman lite väl tjock, men men.. minns allafall att jag halkade i spya och det minnet hade man ju helst sluppit om man fick välja... USCH!! jääävligt lyckat blev det iaf:D







kryssningens raggningsreplik: " min pappa är rik vill du hångla?"
kryssningens låt: sean kingston- me love faan



torsdag morgon va det upp igen och fortsätta som stod på schemat!! fan va jag diggar asså!!
missade förövrigt tåget hem, och blev ensam kvar i sthlm, men lika glad va jag för det, drog mig hemmåt till kära storasyster, där jag somnade på soffan och sov en mycket orolig och inte så många timmars sömn.. haha






fredag: jaa det va ju bara upp och duscha och sen till gneppan town hem och hämta lite stuff och sen dra till mattan och lennie.. där fixade vi lite grejer och sen va det party igen haha pimp n hoe fest på hotellet som va min och lennies lilla hopkok:) riiktigt lyckat! hoppas att det blir en till temafest!!














lördag: vaknade pigg och glad trots få timmars sömn, lika glad va jag för det med gladast va nog... jag men aa en hamburgare och en dusch senare va jag och mattan pepp så vi tog varsitt glas vin.. haha börja föra två på eftermiddagen(?!) haha vii diggar det!!

  



faan vilken sjuk dag, kändes som att allt va en dröm.. jaa mycket sjuka bilder och semlor kastades annan vi kom igång på riktigt.. fest i saltskogs gård.. JIIHAA!! fick förövrigt vara dj:) sitter inne på sills måste jag ju säga ( naat!)







sen blev det utgång på o´learys.. det va kul som fan!! första tåget hem:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

enligt din kommentar efter att du halkat i spyan, vad blev lyckat? när du fick komma till roberts hytt och ta av dig kläderna? Whore!

2008-03-20 @ 20:53:37
Postat av: sara

herregud, vem är du?

2008-03-23 @ 17:09:52
Postat av: Matilda

haha sheisse, ta de så lugnt nuuuuueeeHHHH.
ÄLSKA FLÖT-BAKIS-BILDERNA PÅ OSS! synd att vi tog bort fiZZe-bilderna :(

hahahaa hjerta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback