en till mig och tre till rösterna i mitt huvud!

haha jag har vart så duktig idag tycker jag=) haha

jobbat och pluggat som aldrig förr, inte ska man väl överdriva men jag har jobbat hela dagen och sen gjorde jag klart markandsföringen.. mycket viktig information!! vad sker resten av kvällen ingen vet? jag har iaf kommit fram till att alkisar är jävligt roliga! (tjuvlyssnat.se har dock gett mig den bilden!) haha sen är väl alla lite roliga på fyllan, men vad vet jag?

helgen ska jag jobba, jobba och jobba och JAG ÄR SÅÅ GLAAD FÖÖR DEE:D (noooot)

finns inte så mycket mer att säga.. vad kan jag säga meraa? jag vill gå hem med dig jag vill gå hem med dig, innan eftertänksamheten har raserat hela natten vill jag gå heem med dig jag vill gå hem med dig genom vårens första rodnande natt! JAAK ÄLSKAAR LARS!!!

nemen, om det skulle vara lite ost?


pussochhejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback