du är strösslet på en glass, du är det roliga i hash:)

studentskiva i onsdags haha faan det va nice, hann inte särskillt många bilder tagna, men men synd synd.. förövrigt va kvällen inte alls särskillt lyckad men trots omständigheterna gjorde vi det bästa av situationen=)

bästa va fan när jag och mathilda står och sjunger på sean kingston, helt från ingenstans dyker de gamla fittorna ( mätz och lennie) bakom hörnet och sjunger vidare.. med tanke på att dom sagt att dom inte hade varken tid eller lust att komma blev vi så jävla chockade.. haha det va så jävla kul! taxi hem till bella efter stägning...
 vaknar av att lennie ringer, mår som jag förtjänat coh drar och käkar kebab med mattan, som inte mådde mycket bättre hon.. hoppas sabinas skiva blir bättre..

idag trotsade jag huvidvärken och drog till skolan iaf, va inte där i många timmar och sen drog jag och anna ner till maren bryggan och drack kaffe.. fan det va så jävla mysigt och sitta i vårsolen dricka kaffe, röka och snacka skit.. I FUCKIN LÖÖÖV IT!!!!

hoppas verkligen att allt löser sig.. skit samma folk får tycka att jag är rasist, men om jag får tag i turkjävlarna kommer dom önska att dom aldrig ens blivit påtänkta.. kanske inte är så stor på jorden, inte i orden heller, men JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!!!!!!!!! *he-he*  dom ska dö!! korv med bröd

Kommentarer
Postat av: linnea

aaah de va så skoj ni blev så klada! vi ska bomba södertälje.. eller? hehe
boss boss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback