call me useless, just you wait, put me down and call it faith

haha denna dag denna dag... träffade alexandra på bussen och vi lyssnade på "om du lämnar mig nu" typ 3763 gånger, sen va det upp till skolan, ha filosofi och sen sluta.. anna ville inte gå med mig i skolan för att jag hade stövlar:( haha men alla andra ( tom Per tyckte at dom va fina!) haha kvart i tolv tåget hem och säckade på soffan vaknade av att jag låg i fosterställning och frös som ett inavel.. jaja en kaffe och en cigg va man ju som en ny människa!

Maria den fina fyller år idag! ska snart ringa och gratta henne! va sketalänge sen man pratade med henne så hoppas att hon svarar:p haha



the best song ever!!









Kommentarer
Postat av: Sabina

länge sen jag kikade in här :D ...sötnos

2008-03-14 @ 13:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback