vill soooooovaaaaaa

men har redan gett det ett försök, men men FUNKAR INT!! det kan ju inte bli värre, men jag har 2 snarkandes mathildor i samma soffa så kan det nog inte bli mycket svårare.. denna dag har varit bakfull och depp... jättekul kombination måste jag erkänna! men som plåster på såren har mina kära mat(h)ildor och jag haft scrubs maraton haha, började väl kolla runt 4 tiden och slutade runt ett tiden då mathilda insisterade att vi skulle stänga av datan för att det åskade anusmycket, jag och andra sidan blev skitglad och tyckte att det va skitmysigt, så jag satte mig (agnes som jag är) på balkongen och tände lite ljus.. och en jolle (skeeemtaaaa)

och nu har jag väl kollat in allt internet har att erbjuda, druckit upp den sista kaffeslatten och kollat alla bilder av mina vänner på facebook.... så jävla givande faktiskt....

fan jag vill tillbaka till studenten, allt va så jävla perfekt! inget kunde få ner mitt humör då! guuud jag vill dit igen.....

jag undrar hur länge denna underbara känsla jag har för tillfället kommer att vara kvar och jag undrar hur länge jag vart uppe, hur lång tid det tar innan mina batterier tar slut på min mobil, om jag kan få mina cigg att räcka "morgonen" ut, jag undrar hur du mår, och om jag kan åka till storsjöyran i sommar, hittills har jag hittat 2 vänner som är på; beatrice aka finnefjolla och annakarin, annakarin, annakarin.... det kommer nog antagligen sluta med att jag liftar upp dit själv och försöker ragga vänner i östersund................ensam............agnes......................SÅN ÄR JAG


hoppas att mattorna vaknar snart, mathilda har iaf ställt klockan på nio och det är ju bara 4 timmar kvar fan va skönt.. om inte alla tankar jag har hunnit äta upp mig innan det så kommer vi nog att ha skit kul!! kan ju ordna en liten "välkommen-ur-din-komaliknande-sömn-fest"!! guuud såå braaa.... det roliga är att jag ska upp och jobba imorgon också, eller jag vet inte riktigt om jag börjar 2 eller 5, men jag hoppas på det senare, men jag måste fan börja lägga manken till nueee, måste ha råd att förverkliga mina framtidsdrömmar!! UT OCH RAGGA (vilket jag säger till allt som har med att lämna insidan av diverse fyra väggar, med andra ord typ gå ut och röka, eller jaa va fan som helst) men jag ska ut och se mig om i vida världen, det ni!! jag vill till australien, verkar som ett jävligt reko land, där ´har dom dock ett väldigt överflöd av ormar, vilket jag verkligen inte klarar av, men det får funka:) (posetivt tänkande sitter aldrig fel)

vill kolla mer på scrubs!! tror att jag har utvecklat en seriös crush på J.D vilket inte är så jävla rockigt för att han 1, bor inte i Sverige och skulle aldrig palla ett långdistansförhållande 2, han är inte på riktig, vilket kan vara ett plus inom tvåsamheten.... men ja vad gör man inte..




och om detta inlägg va alltför osammanhängande kan jag bara säga.......................................... SORRY, my bad, i´m fucked up on english ( åh herregud, mathilda höll låda för fulla muggar och jag har nog aldrig upplevt en sån krampaktig känsla i mina kinder, fick typ träningsvärk av allt skrattande, tål att tilläggas att mattan snackade engelska hela kvällen)



nu ska jag gå och kolla hur många det är som vaknar om man skriker GOOOOOD MOOORGON GNEEESTAAAA på göteborgska på balkongen.. jag ÄLSKAR mitt meninglösa liiv..som förövrigt fick mig att sända lars winnerbäck en tanke och herreminjävlagud va jag längtar!!!att få se honom på zinkensdamm en gång till, det uppbringar ett lyckorus jag icke kan beskriva...




glatt kattarslehål på er!!!!

Kommentarer
Postat av: bea

jag tänker då inte överge dig! storsjöyran kan räkna med mig ::D:D:D:D:D

Postat av: JAAAK!

tack fisen:) du allt en riktig vän :) faan va vi ska röjja!!!:D:D:D:D

2008-06-26 @ 02:31:04
Postat av: bea

jag är den bästa vännen med stort d hörrududu, hoho

2008-06-27 @ 12:00:37
URL: http://beatriceniemi.blogg.se/
Postat av: mathilda

simon är inte på rikigt, vi älskar varandra äändå :)

2008-08-08 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback