sköönaste!!!

denna dag har icke erbjudut mig alltför mycket.. vaknade vid två med mattans pattar i nyllet, men lika glad va jag för det:)
sen va det filmdags )fröken sverige förövrigt som va halvbra eller halvdålig det beror väl lite på hur man ser det och jag väljer att tycka att den va halvbra:)) sen va det iväg till jobbet och sen ner till madde fizzelicius och co... i brist på annat att göra gjorde jossan ett djupdyl i ölskafferiet och sen bar det av till en extremt liten brygga där det dracks öl och skitsnacket flödade... helt underbart:)

jag fyller förövrigt snart år!! längtar något fruktansärt, måste bara organisera upp något att göra känner jag:S men men den som känner mig vet min slogan : DET LÖÖÖSER SIG... och det händer faktiskt att det gör det, den enda gången jag kan komma och tänka på nu att det inte har gjort det msåte ju vart när jag, blom, eriksson och linnea skulle ut i sthlm, va på alla b-ställen man kan tänka sig, blev inte fulla, fick ingen sovplats och fick åka nattbuss runt i hovsjö/fornhöjden hela kvällen för att inte frysa ihjäl i väntan på att första tåg mot gnesta skulle gå... usch och fy man kan säga!



men men, tänkte inte låta det avskräcka mig från att gå ut i sthlm! nej för schmeden! nu vill jag bara ut ut ut ut ut!!







väldigt skön låt man kan säga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback