vart är sommaren?

nej jag vet att det är ett bra tag kvar, men jag lääängtar så jävla mycket.. och horvädret utanför gör det ju verkligen inte bättre.. vet inte om det är beror på det, sömnbrist eller om jag bara fått en släng av influensan men nåt är det och det är inte kul.. så nu ska jag spendera hela dagen genom att förbereda mig på att sluta smooooka och kanske packa lite ( ska ju trots allt till polackishland om 5 dagar :s) och försöka att inte deppa ihop totalt... haha men ni känner mig!

ikväll kanske det blir utgång.. har verkligen inte lust med det och det har inte min plånka heller kan ju tillägga. men fan det känns som att det är precis det som behövs nu!!!

sist jag va ute hade jag o lennie såhär kul :p





vi är dom bästa konstnärerna i sitt slag!

Kommentarer
Postat av: Lennie

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN OOOUU:D hahaha de va skojj
måste göra om det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback