remember Utah in the rain

jag är en idiot. he-he

är så inihelvetesjävlapisstrött och jag vet inte varför?! jag har ju fan vart jätteduktig och sovit typ hur länge som helst och motionerat och massa men nu är jag så slut att jag knappt orkar stå på benen.. känns som att jag är bakfull/fortfarande full/ har inte sovit under en hel partyhelg ( och I know the feeling) haha ja det va tider det, om man ändå kunde ha den energin kvar..  har ju dock en svag aning men men.. funtar på att gå ut bara för att få lite frisk luft.. känns väääldigt lockande nu måste jag säga.. är som en gammal nucka som suttit inne hela sitt liv och torkat ihop. vilket jag förövrigt också gjort. tror jag. eller snart iaf. JALLA!!!!

hoppas att energin kommer till imornkväll iaf. måste ha pengar! jag längtar så jävla mycket tills jag tar studenten och jag längtar bort härifrån!! jag vill inte bo hä längre! vill bo i huvudstaden eller göteborg eller nåt.. fan va underbart! AAH! just nu är det jag och babyshambles som hookar och jag måste säga att jag diggar varje second!!

jag längar till kryssningen också :D och våren, och sommaren, och hultan och Polen och att bli stooor skoiia, nej men jaak vill uuuuutt!




 haha mina ben ser heelt sjukt långa ut!! haha FREAK  men det va sommar iaf :)


Kommentarer
Postat av: HAHAHAHAMATHILDA

ASSÅ SARRA JAG VET ATT JAG ÄINTE ÄR SÅ JÄVLAS SNYGG, MEN VA FAAAAAAAAAAN SÅDÄR FUL SOM PÅ BILDEN ÄR JAG FAKTIST INTE.. TJIIING!

2008-01-31 @ 22:32:53
Postat av: HAHAHAHAMATHILDA

ASSÅ SARRA JAG VET ATT JAG ÄINTE ÄR SÅ JÄVLAS SNYGG, MEN VA FAAAAAAAAAAN SÅDÄR FUL SOM PÅ BILDEN ÄR JAG FAKTIST INTE.. TJIIING!

2008-01-31 @ 22:33:24
Postat av: jaaaak

haha nej idiot har jag sagt det!!?? haha PUCKOOO

vart är du btw?

2008-02-04 @ 17:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback