naken man springer naken på konsum

vad ska man säga? hade iaf sjukt kul igår! hoppas att alla andra inte hade allt för tråkigt haha älskar fan nyår! det är fan inte alls överskattat! det är bara att inte ha några förhoppningar så blir fan allt kul!!

dagen började med att jag vaknade och sen blev det bara bättre och bättre, middag och förkrök hos mattan o lennie och sen styrde vi stegen mot stanleys.. helt sjukt underbar kul bra. denna dag och dock int varit lika uppiggande måste jag ju erkänna.. överaskade mamma och pappa med en feting go´ frulle iom jag får säga det själv och det hoppas jag att jagg får! he he

nu sitter man och kollar på smala sussie och jag fan bara dödiggar den filmen:D 
jaja men what ever matt som mattan skulle sagt.. kyss o hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Lundstedt

upp med nyårs bilderna ffs :D

2008-01-02 @ 13:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback