bye bye bruket

jaha imorgon är det dags! upp klockan fem ( ja jag vet borde sova men vafan är piggare än en liten mört på speed!) sen bär det av mot arlanda, POLACKISHLAND HERE WE COME!!! se upp alla polacker haha

kul att vara där och inte ens få kröka =(  men men vad ska man göra är trots allt där med skolan... booooring men som sagt men men kvinnor och barn..

dagen till ära har spenderats i möllan och där blidde det guitar hero för hela slanten och sen hemma packat and so on... har förövrigt storstädat my room och det va mycket nödvändigt... sen har man sagt förväl till mattan o lennie och det kan ju inte göras bättre än att kolla på en tung film.. det va fight club som stod på listan! gryyym rulle.. men efter halva filmen infann sig paniken över att jag inte packat en pryttel så det va dags att gå hem.. nu är jag hemma igen efter en inte så lång, men trevlig promenad med lennie som inte heller va så trött.. 
 
kommer att sakna er! I WILL NEVER FORGET YOU!!!

kommer hem på fredag och då ska jag jobba, så vill ni träffa mig vet ni8 vart ni ska leta:p ha det så bra nu! gläm inte margit!

nej nu är det fan sleepy time

Kommentarer
Postat av: matilda

SAKNAR ER! (HJÄRTA) kom inte hem och va gravid med en polackjävel nu bara, då blir de inga muffins för dig den här månaden. KOCHAM CIE, KURWA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback