blondinsvin, brunettsvett och fisseslem

jag älskar mitt meningslösa liv!!!!!!!!

kom på att jag inte sett dagens ljus sen typ i fredags och både jag o lennie funderar starkt på om vi är vampyrer, vi dricker dock inte blod utan bara alkohol ( händer alltför sällan om du frågar mig men men)

så hur ska man summera detta lov då? jo jag kan ju börja med att blondinbellas videobloggning har en avsmittade påverkan vilket leder till extremt många, onödiga, men ack så roliga små filmklipp på lennies mobil,

man har även bittert fått erfara att ett jullov kan inte vara föralltid för att imorgon väntar den hemska början på det nya livet... nu är det slut på festandet, rökandet och allt annat som gör livet värt att leva..

iom med att lovet tar slut försvinner även alla dessa gyllene tillfällena att göra helt sjukt spontana saker som tex klockan halv elva en vacker natt  bestämmer man sig för att gå ut trots att man sitter flötig som ett gammalt smörpaket,
 skicka roliga och ironiska små sms till en man vars hjärncell inte klarar av mycket mer än att simma runt ( blev dock rikskändisar så det va det väärt:D)
eller att inte mycket mer bättre för sig så man pissar off alla på hotzone så man blir bannad ( bara 4 ggr så det va ingen fara) eller att bara ligga hemma hos mattan o lennie och slökolla på porrfilmer på youtube...

måste jag tillägga att detta lovet har varit det roligaste  på länge?

Kommentarer
Postat av: Lennie

HAHAHAHHAA jag döör det va så skoj sarrelito! de va fan du och jag på jullovet! snart är det sprotlov sen är det påsklov och du vet vad som händer då FNIzZ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback