även om jag är lyckligare nu längtar jag alltid tillbaka ändå

PUUNKDRÖMMAAAAR!! luv it! jeje men men hemma igen... fett med tråkigt yaooooo längtar tillbaka till polackiland så det är inte nådigt!! så grymt, äckligt kuul TA MIG DIIT!!

resan började ju bra med tanke på att det var för dimmigt i krakow ( eller som jag och mattan diggar det= crackhoe) så vi landade i warsawa och fick åka buss i 5 och en halv timme istället för 20 minuter.. inte så jävla pepp med tanke på att polens infrastruktur inte kan bli mycket sämre... men men


tisdag besökte vi auschwitz och de va ju inte så jävla pepp.. så svårt att ta till sig vad som faktiskt hände där..


onsdag inte mycket haderajan:) haha blidde liite för mycket av det goda där på slutet haha hamnade på strippklubb men inget mig emot!! haha va sketakul=)


torsdag blev vi väckte cirkus en kvart före vi skulle dra och då va det fotvanding i krakow som gällde:s kolade vippen och mathilda tog priset för dagens citat " jag har aldrig vägt såhär mycket i hela mitt liv" haha såå sant så sant kändes som att man hade bly i ådrerna haha
på kvällen va det party för hela slanten med tanke på att det faktiskt var våran sista kväll... hamnade på ett sketamysigt ställe där ett kärt återseende befann sig...

fredag hem :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback