you talk, you talk a good game

humöret har vart bättre än på länge faktiskt!! det dåliga vädret till trots..   dagen har inte innehållit särskillt mycket givande händelser.. blev dock väldigt lycklig över att vi hade studiedag så jag slapp missa nåt ( he-he pluggis) NAAAT men iallafall.. har hänt med mattan erik idag och har har knappat in lite på det senaste skvallret.. hahaha annars har.

måste säga att jag är ganska duktig, jag har inte rökt på jättelänge ( kan det ha nåt att göra med att jag mår apilla hela tiden? naaee)

vill skitgärna festa i helgen, det är inte varje dag man kan dricka vin med madde och marie.. eller jo det är det väl med tanke på att dom är dom största vinkärringarna under 18 som jag känner men iaf:p jag  vill jag vill jag vill, men jag kan inte, för att om jag inte kan jobba, kan jag inte göra nåt annat än att vara hemma.. haha orka vara full av arbetsmoral men sån är jaaak=) börjar tröttna riktigt grovt på det här..

lite rädd för jag ska prata med irene.. måste tenta typ företagsekonomin, matten och massa annat ( sa jag att jag gick ekonomi? kunde fan inte vara mer missanpassad) stressar fan sönder så fort jag tänker på det och som bara jag kan skjuter jag upp ALLT heela tiden.. kommer fan aldrig att gå ut gymnasiet.. haha MOBBAD!! yeye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback