you never seem to follow the light

en ny dag aaah smuckert.. idag har jag faktiskt hunnit med en morgonpromenad med mami och sen har jag städat och pluggat företagsekonomi =) duktig sara *klappar mig själv på axeln och ler stolt* ( och nej, jag är inte seriös när jag gör *stjärnor*) moahahaha

nu har jag peppat till med cheeseballar och är redo för att jobba.. ska kanske klä på mig först dock, men sen är jag det =) är så pepp idag så att det är helt sjukt, eller jag va inte det innan jag började lyssna på babyshambles och rocka losS.. GAAH va jag diggar dom asså!!



coola krapparna=)

nej men ska till frisören imorgon ( hjeeeeeeeeelp) jag hatar, hatar, hatar, hatar, hatar, hatar att göra det!!!! eeehh.. usch det är så hemskt.. jaja, somliga har höjdskräck, spindelfobi, och hatar tandläkare emn nej, jag har frisörfobi... men men JAG DIGGAR DET!!!  jaja, och till er alla som läser och inte ska jobba ikväll får jag önska en rolig kväll!! jaa och till er som ska jobba.. man kan behöva lite uppmuntran när man ska jobba och alla andra är ute och roar sig.. mmm är liiite trött på det nu faktiskt.. yeye men vad ska man göra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback