varför går folk så mycket på utseendet idag för? jag har ju inte en chans :(

johan har gjort det igen.. haha lätt dagens citat! :) henke håller på och skickar deppiga rockballader och det gör ju inte saken bättre:/ bävar inför mitt möte med john blund! jag hatar att go to bed with all the thoughts in my head... men men, måste fan peppa till inför morgondagen :D kan man vara annat än pepp bland mina vänner? don´t think soo!!!


vi ska supa vi ska festa vi ska göra vårat bästa, vi ska låta marken gunga, vi äro annu unga
vi ska supa hela natten och inte dricka vatten, vi ska dricka våran öl och sprit
FÖR FESTA HELA NATTEN DET SKA VIIII!!

(melodin är tagen från dom små mössen i askungen, ni vet när dom syr hennes balklänning he-he)



                    
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback