the whole club was looking at her...

no school today... fan vilken ångest jag håller på, jag stressar fan sönder mig så fort jag tänker på hur mycket jag missar och har att ta igen:s förtetagsekonomin, körkortsteorin, matten, religon, filosfin GAAH JAG BLIR GALEN!!!

detta kan inte vara hälsosamt:s har förövrigt varit hos tandläkaren idag också.. det gick faktiskt bra, trodde att dom hade glömt mig där borta på folktandvården.. men det hade dom minsann inte.. jaja imorgon ska jag iaf försöka pallra mig till skolan för att hämta grejer så jag kan plugga så att hjärnan blöder... det behövs kan ju jag ta och informera om!!  just nu är jag för pigg för att inte göra nånting, men för trött för att göra nånting.. sicket dilemma

längtar så jävla mycket till sommarn! fast nästa vecka blir också rätt hetsig och jag diggar när det går fort, timmarna, dagarna, veckorna.. jaa mest timmar då, speciellt när man jobbar.. jag undrar varför timmarna mellan 1 och 2 alltid går segare än hela kvällen? det är nog en gåta som förblir olöst.. nästa vecka har jag förövrigt lov och på onsdagen blire kryssning, fredagen är det pimp and hoe fest på hotellet och på lördagen tjejfest hos jenny=)

happy times!!!

shoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback