jag skulle andas i det tomrum som blev över, om du lämnar mig nu

lars winnerbäck och miss li- om du lämnar mig nu det är fan poesi! jag gillar poesi *lars brundin*

just nu hatar jag verkligen att vara sjuk, det tjänar ju ingenting till, man sitter bara här hemma och ruttnar, har inget att tänka på utan allt dåligt som har hänt.. varför är det alltid så? när man kommer in på ett dåligt spår är det så jävla lätt att fortsätta på samma spår. på alla minnen, på allt som kunde vart och det som kommer bli.. jag vill inte.. så jävla typiskt! jsg ångrar mig som fan nu att jag inte åkte och hälsade på mormor oftare, och nu är det försent, nu kommer jag aldrig att få se henne igen. det krävdes att hon hamnade på sjukhus för att jag skulle fatta att hon inte skulle leva föralltid.. det är sånna här dagar man bara vill sova bort, vakna när allt är bra igen...
 jag saknar dig så jävla mycket!!

jag hatar att vara svart och svår! haha jag är inte ens det! jst idag är jag det iaf:p längtar till imorgon tror jag... hoppas att jag kan jobba då.. eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback