it wasn´t easy gettin you out of my head

FAN VA TRÖTT JAG ÄR PÅ DET HÄÄR!!

jag vill vara frisk och kry och kunna gå i skolan ( eller iaf TA mig till skolan!) jobba, festa and so on MEN ICKE! nej jag är dömd till att sitta strandad hemma och kolla på repriser på E! och kolla "roliga" bloggar och hoppas på att någon rolig hör av sig, meen nee... eller joo, tack sabina :) haha men annars är funken dötyst.. och som grädde på moset är mattan borta också.. inte blir det bättre av att hon har supit bort sin mobil så det går ju inte att få tag på henne heller..

har kommit på en till grej som jag längtar till i sommar: PRIDEN!! va där förra året och gick med i tåget juu, det va så sjukt jävla kul, men iår ska jag nog fan stanna på eftervåfflan.. hoppas att mina vänner är på så jag slipper gå själv:p haha det skulle ju se ut.. jaa och vafan jag vill ha sommar nu nu nu! eller snart iaf, jag vill bli frisk först..

finns inte så mycket mer att sägaaaaaa GOOD BIKE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback