I cant live, with or without you

FAN.. jag visste att det skulle bli såhär!! men men, som tur är, är att jag redan gått igenom det här med dig, så nu vet jag vad jag gjorde fel och nu vet jag vad som väntar.. men jag saknar dig så jävla mycket!! önskar dig all lycka i världen och hoppas att vi en dag kan träffas som vänner, för nu vet vi bättre, vi sårar bara varandra och det blir bättre att du lever ditt liv på ditt håll och jag mitt.. men det är så tomt utan dig, du är så mycket för mig och ingen känner mig som du, finns så mycket jag vill säga dig, men det går inte! det blir nog bäst såhär!


jag hatar att jag älskar dig...




Kommentarer
Postat av: Jenny

Lilla vännen... Tråk, tråk, tråk! Snälla, bli sams! Han behöver dig... Kram på dig tjejen!!!!

Postat av: Lennie

Men lilla hjärtat! vill att du ska vara klad! men det är fan bra att du ser det så. Det är nog bäst för er att vara ifrån varandra ett tag.. som du säger det blir så lätt attni sårar varandra annars!

2008-02-14 @ 14:49:51
URL: http://lenniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback