han säger att han vart i helvetet och vänt men jag tror att den del av honom blev kvar där

idag har jag vart på äventyr vill jag lova!! jag har vart i södertälje socken :) skulle hämta bäcker så jag kan pluggish hemma lite granna vaa, men nehe, då är hela jävla systemet nedlagt för en uppdatering VEM FAN BEHÖVER UPPDATERA ETT SYSTEM FÖR ATT LÅNA BÄCKER?!?!
" ja det kommer ju gå mycket snabbare och det kommer att bli bättre sen" svarade den spinkiga bibliotekarien. jahaa, men va bra va trevligt, du vill blanda t-sprit och kokain, niiice!!! ( har inget med detta att göra, men jag gillar bert, det är det)

va i storstan i ca 40 minuter bara för att återvända till gneppan town, henke min räddare i nöden skjutsade mig till syd så jag slapp vänta i 2 timmar på nästa tåg, för att tågen går ju så jävla ofta ut hit.. fittstad.
sen krubbade jag och mamma lunch och sen va det sleepy times... vaknade och lagade mat, va ute och gick med iza och nu sitter jag har och berättar hela min otroligt spännande dag... måste vara riktig underhållning, verkligen..

jag vill bara bli frisk!! jag vill supaaaaa, jag vill feestaaaa gaaahh jaaag bliiit gaaaleeeen!!!


hare hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback