feeling it?

jaha, nu var man hesare än amy winehouse och i ärlighetens namn diggar jag det.. jag älskar iofs min röst i alla lägen, men inte lika mycket som nu.. känns som att jag lider av extrem sällskapssjuka och vill prata med alla! detta ledde tidigare idag till en stooor besvikelse, jag fattar inte att jag aldrig lär mig!! jaja, jag får väl vänta med det till nästa liv!!

i måndags begav jag mig till henkes crib, efter mycket om och men upptäckte jag att tanken på att träffa mina vänner gjorde mig typ hör och jag flög när jag spatserade gatan fram.. väl hos henkrik va det kröka för hela slanten för allas del förutom min, men lika glad va jag för det, jag menar det är ju inte varje dag man ser sina vänner supa sig full genom att köra bussen.. eller? jaja efter ett tag och några öl för många för henkes bästa åkte sambuccan(stavas hur?) och tändare fram.. efter mycket övning och velande gjorde jag det:) jag har tänt en samucca shot i min mun=) haha direkt efter kollar jag på henke och där sitter han, stolt som en far till en trettonårig son som förlorat sin oskuld till carmen electra.. haha!! det va fan drag asså.. sen spårade det en aning efeter ett tag så jag kröp till kojs...

tisdag efter skolan var det en snabbvisit hem och sen va det hem till henke igen, men istället för krök va det middag, vi fick tom förrätt! haha sen grillade vi första gången detta år, och det va mysiiiigt värre.. sen va det va det sovdags efter mycket om och men och plåtande av mitt aldrig så snygga tryne.. haha å herregud!! blev väckt någon gång vid 4, lennie my love hade svåra andningsvårigheter men vi kirrade biffen och öppnade alla fönster i henkes rum och bäddade ner oss ordentligt.. blidde riktigt mysigt, om man bortser från mattan eriks små arga utbrott ( som av någon anledning bara gick ut över mig, men men haha) sen dodgeboll eller vad den heter sen SLEEPY TIME!!

nu är det jordegubbar med glass och grey´s som gäller!!

hare hej!!

Kommentarer
Postat av: Maddis

Hej sara :D allt bra med dig??

Postat av: Lennie

ååh allt va så gooosigt!

2008-02-25 @ 17:14:08
URL: http://lenniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback