crumb begging bahead

Nämn något som gjorde dig glad igår:
fanns inte mycket att glädjas åt
Vad gjorde du kl 08 imorse?
va på väg till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan?
pillade navel
Det sista du sa högt?
jag älskar dig med
Det senaste någon sa till dig:
glöm inte att gå ut med iza
Vad ha du druckit idag?
vatten, staan är full av vatten lalalalala
Vad var det senaste du åt?
chocolat =(
Vad var det senaste du köpte?
minns fan inte, va så länge sen
Vad är det för färg på din ytterdörr?
bruun, jag älskar brunt, är det nåt som gör mig riktigt klad är det den bruna färgen
Vad är det för väder hos dig nu?
too dark to see men jag antar att det är kallt och rått
Godaste glassmaken?
citron/lakrits
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
jupp
Sover du tungt? 
haha OM jag gör, skulle inte vakna om det så va rave i mitt rum
Drömmer du mardrömmar?
för tillfället är jag fast i en
Trivs du med ditt jobb?

till och från, men för det mesta
Favoritlåt just nu?
alla babyshmbles låtar från shotter´s nation och lars winnerbäck och miss li- om du lämnar mig nu
Vad ser du om du tittar till höger?
psykhus tror jag att det är :s
Vad gör dig glad just nu?
tanken på att jag inom en snar framtid kommer att vara full och vara med mina friends =)
Vad ska du göra härnäst?
vet inte, samla mod i guess
Höger el vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
U S E L T
Favoritgodis? 
he-he har många
Kläder just nu?
pyjamas bräxes och en vääldigt frän tjockiZzZ
Sommarplaner?
hultan, arvika. polen, priden och förhoppningvis nåt annat kul
Hur många kuddar sover du med? 
tvååååå och två hjärtan :)
Spelar du ngt instrument?

hahahahahahahahahaha har spelat fiol ( moobbat!) men jag önskar att jag kunde spela gitarr
Morgon eller nattmänniska?
på natten det är då det händer
Vad är viktigast för dig?
just nu? to private, annars familj och vänner
Är du kittlig?
bara på röven, och under örat/nacken konstigt nog
Snarkar du?
haha jaa dom säger det
Stjärntecken?
kräfta, vilket man lätt märker efter en stund i solen
Äckligaste insekten?
gråsuggor, tveskjärtar och silverfiskar
Stökigt el välstädat?
tycker att jag städar hela tiden, förrutom dammsuger men det är så jävla tråkigt, men det syns aldrig
Längtar du mest efter just nu?
nästa vecka och närhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback