awesome, oh wow, like totally freaks me out I mean RIGHT ON!!

brädad av en 91:a.. kan det bli mycket bättre?
jag vet att jag mår såhär bara för att jag insett att du faktiskt inte är min, att jag har förlorat dig.. men det va inte såhär det skulle sluta! tanken på att det faktiskt är över PÅ RIKTIGT är så skrämmande.. jag kommer aldrig glömma dig.. synd bara att jag inte kan få vara en del av ditt liv längre, jag vill finnas för dig när du behöver mig, dela alla skratt och alla tårar.. jag vet att det kommer bli bättre dag för dag, men bra lär det väl aldrig bli...

hade verkligen behövt dig nu.. din röst lugnar mig på ett sätt som ingens annans kan, din famn är mycket tryggare än mörkret.. bara du och jag vet vad vi hade, känns så sjukt att det är borta... fan jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback