WHYYY!??

varför ska jag vara så himla pigg?
varför kan inte min bästa kompis ha en mobil?
varför äger inte jag en laptop?
varför kommer jag inte in på facebook?
varför har jag ingen jul-känsla?
varför är det ingen snö ute?
varför kan jag inte lägga ner lite tid på mitt projektarbete?
varför är jag så sjukt trött och rastlös samtidigt?
varför är ni killar så sjuka?

och med den sista frågan menar jag ett sms som jag fick

"många bud på dig igår hehe"

nej, jag fattade ingenting så jag frågade sabina men nej, sen förklarade rocco för mig att det funkar tydligen så, att man är ett gäng som"sätter" pengar på nån brud och den som får hem henne, får alla pengar.. WTF??
låter INTE helt okej! denna information vet jag inte riktigt hur jag ska ta.. men väljer att tänka 
"fan va snygg jag va i fredags då"

kan ju även ta att tillägga att det inte blev nån jackpott för någon haha


nu önskar jag mig sinnesro och sömnsgrus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback