sitter ensam bland tomma flaskor och glas och strör ut frågorna på bordet

sicken helg! firade underbaraste mattan i fredags, sen jobbade och sen hem till sabina och PÅ´T IGEN:)

denna dag har jag firat min-jul hos jemps JAG FICK BJÖRN GUSTAVSSON DVD:EN!! :D han är MIN man! han är dock såå sjukt lik en jag "känner" fast han har större näsan "kändisen" asså.. men men nog om det!
nu sitter jag här och väntar på bättre tider och att jag ska bli trött.. sitter och analyserar information som jag fick från gårdagen och undrar om det va posetiva eller negativa nyheter. DÅ är man avtrubbad, lost och heelt confused.
allt är med andra ord som det ska.. får lön imorgon dock :) wiihuu after work ska jag se till att införskaffa dom sista julklapparna köpa diverse saker.. känner att jag inte har så mycket mer att dela med mig av...

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback