oh yes i did it again

jag har lyckats supa bort min mobil! den här gången tror jag dock inte att den kommer tillbaka :(

helgen har vart sjukt rolig, ute med "jobbet" om man nu kan kalla det för det, men aa i fredags och då lyckades jag glömma min väska, vilket jag INTE är helt nöjd med, i princip heela mitt liv ät ju där! 

lördagen, ville egentligen bara vara hemma med tanke på att jag va relativt död, men allt är ju relativt så när jenny frestade med en natt i stan va jag inte den som e den som bangar! en pava vin och kladdiga naglar senare va vi på väg till fridays, men jag kom inte in " mmm det är ju som sagt 20 års gräns" horfitta! då gick vi till nästa fridays.. där visade jag inte ens leg. efter en hel del kort och vänja-sig.vid-att-snacka-engelska-hela-kvällen drinkar bar det av till sturecompaniet. där va det bra drag, fick en personlig visning och kahlúa shots ( nej jag visste INTE om att man brukade shotta det, och NEJ det va inte särskillt gott )

idag har jag varit sjuk som min mamma uttycker det. eftersom att dom hade folk här igår va dom också sjuka. det år kul att vara bakis med sina päron! när inte pappa stålsätter sig och ska kolla på dokumentärer från 2 världskriget ( inte dom intressanta sakerna, utan typ va dom åkte för plan eller körde för stridsvagnar ) somnade och drömde dom SJUKASTE drömmarna, för det första sov jag inte riktigt  men jag drömde.. det va läskigt..

ny mobil imorgon, sim-kort om 3-4 dagar SEN ÄR JAG TILLBAKA PÅ BANAN!
nu ska jag njuta av att vara oåtkomlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback