my friends dance and if they don´t dance they´re aint no friends of mine

jag är gladare nue! :)

jag och my partner in crime busar (mattan bluum) och dricker vin, dagen innan nyår.. med våra erfarenheter i bagaget så vet vi ju vart detta brukar leda oss.. direkt in på SPÅÅR(et)

imrgon ska vi dock köra en redig old times fylla med billigt vin och snö i analen!

jag och mattan har kommit fram till att vårat "gäng" består av

mig och matilda : blonda och plankor

mathilda och linnea: brunetter och storbystade

VILKET JÄÄÄVLA PACK! :D *gillar oss*

Grått nytt jävla år och grov fotsvettning på er allesammans! *ler tjockt* (är smått berusad)! PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Linnea(inte lennart):)

HAHAHHAHAHAHAHAH du e ju för rolig! GROV FOTSVETTNING TILL DIG MED!

2009-01-01 @ 19:25:35
Postat av: Mrs Thinkalot

Hörrö, fröken... Nu är det på TOK för länge sedan vi sågs. Jag har ju en present till dig från Egyptenlandet för fan! Kom hit och collecta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback