jag är längre bort än du tror

jag har tänkt så jävla länge på en grej.. och det är på vilket världens snyggaste shlet par är..
och nu har jag kronat vinnarna! kungen och drottiningen av SHLEET ! :







SJUKT SNYGGA TILLSAMMANS!
tycker förövrigt att Amy är jäävligt cool ( vilket gör att hon faktiskt FÅR knarka, coola människor får knarka) pete likaså!

och sen hittar jag den här!



MEN VAFAN! amy och pete va minsann före mig och insåg att dom skulle va sjukt heta och sletna tillsammans!

sen har vi ju några andra kändispar typ jag och andreas, mattan och musse och math the brown och shire ( bögar verkar ju ha en förmåga att falla in love med math så vafan, give it a shot säger jag!) och anledningen till att bifogande bilder saknas är helt enkelt att min dator fuckar upp och jag är inte den som är den som har tålamod utan nej, ni får helt enkelt föreställa er detta



Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHA fack pitan ser inte så pigg ut på den där sista bilden du! Han skulle behöva en kalldusch (MED MIG) ser det ut som ;) ;) ;) ;) ;) HEHEHE.



Förövrigt så kom jag på två till som är våra män: Pölsa och Erik (i smala sussie). FETT GLATT.



BAJ BAJ VI KANSKE SES IMORGON!?!?!? CAAAALL ME!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback