if I were a boy

asså jag vet inte vad det är ( kan vara att den är så jäävla bra!) men jag har lyssnat på den i tre dagar i rad...  okej att jag normalt sett brukar spela sönder låtar, men detta.. jag har en tendens att inte tröttna på hennes låtar heller, och om jag gör det så diggar jag dom efter ett tag igen haha :p

med tanke på gårdagens korvhandteringskurs ( nej jag gör INTE skämt ) så känner jag mig vällldigt taggad att gå till jobbet ( noot) jag är verkligen inte skapt för att gå upp så här tidigt :(

hoppas att denna dag bär med sig nåt kul, det måste hända snart! jag kreverar!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHA KORV KORV KORV! fyfan sara, korvhantering? JAG DÖÖR AV LYCKA; du har ju det ultimata drömjobbet!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback