helt galet

gårdagen blev sannerligen vääldigt lyckad! jag och jemps hoppade från o´learys till 550 och sen tillbaka, fram och tillbaka till kebaben och lyckades springa om varandra heeela tiden. och resultatet av det : helt sjukt stora skavsår! men istället för att jenny tycker synd mig tycker hon att jag ska sluta använda skor som jag får skavsår av ( dööhh?) nej, ska man va fin får man lida pin, och led gjorde jag sannerligen!! och det gör jag fortfarande..

nu är det jobb som står på agendan sen är det TREY SONGZ för heeela slanten!! ska bli så jävla GLATT!! dom tre timmarna jag jobbar kommer bara flyyyga fram! JAG ÄR SÅ JÄÄVLA TAGGAD!!! :D

nu är det dags för den 5646 toasten idag, mer kaffe kanske vågar mig på att ta en cigg men bara kanske..


hare glatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback