hej! adda mig på msn! ludvig_den_store! undertecknad anonym

ja ni, man kan hitta mycket rolaga saker i sörmlands nyheter.. hoppas att det gick bra med att vara anonym! IDIOT

gårdagen spenderades som sig bör hemma hos my partner in crime, mattan.. och innan det i soffan då jag och mattan hade en väldigt intensiv telefonkontakt.. dvs att vi ringde varandra och tjötade i pauserna till DHW och gossip girl, mycket givande samtal blev det.. och för att inte vara sämre hos gansta pita himself så kollade vi på färjan ( we fucking love håkizz, trots att han är över 40 )CSI och boston tea party ( jag kommer nog aldig mer se på sex på samma sett igen, det är då ett som är jävligt säkert! tvi vale ) idag har jag bara hunnit med att.... jobba.. det va.... ehh låååång tråkigt som in i anot

helgen har spenderats i tät dimma ( vad hände med min vita månad?!) och på farfars kalas där jag och syster Terese bakispeppade som aldrig förr och med det menar jag att vi badade bubbelbadkar utan vatten och fnissade åt oss själva.. SKOOII! hoppas att det blir av att man tar sig dit i helgen.. det är ju så nedrans långt! tar fan 2 timmar BARA på pendeln.. yeye denna helg har också funnit en vän som lite likt mig kallar alla för "baby" efter att fått i sog lite alkohol ( men alla passar ju så bra i det!) och delar min åsikt om att "the footboll factory" är mycket MYCKET bättre än " green street hooligans" asså okej att han är snyggare, men filmen är DEFINITIVT INTE bättre :)


just nu skulle jag vilja ha en vän som skulle ut och traska med mig... synd att min pillow boyfriend inte är så mycket till pojkvän i dessa sammanhang..


tack för att ni lyssna! over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback