fuck-fuckit-fuckity-FUCK!!

jag hade tänkt att dela med mig av det underbaraste jag vet, men nu funkar det inte att visa youtubeklipp TYDLIGEN men KOLLA IN DET HÄÄÄR OCH DÖÖ AV LYCKA!!  


http://www.youtube.com/watch?v=jys5TLJl4q0



dagen har spenderats med maddelito och vi laddade för kvällen i bastun och sen drog vi till mattan. hos mattan har vi kollat youtube-klipp (som sig bör när man hookar med henne) sett ett avsnitt av gossip girl och MASSA rallarsving :D
har förövrigt uppgraderat mina kändis crushes,  jag är såå sjukt in love med andreas halldén (när ska han fatta att vi hör ihop?!) och anders :) ja och några fler men jag orkar INTE räkna upp alla nu.

längtan till sommaren har varit större än någonsin sin förr!! jag vill utomlands!!

ska jobba imorgon, ser INTE fram emot att träffa fisk-kärringen! hon luktar inte ängskrasse om man säger så..

sen bär det av till jemps crib om jag inte minns helt fel! det blir GLATT








GE MIG SOMMAR


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAhAHA I AM THE MASTER OF YOUTUBE!!!!!!!



Vi borde ta och skriva ett inlägg i våra bloggar tillägnat alla våra kärlekar!



Anders och Måns, Musse och Andreas, Woody och Buzz (okej, inte våra killar men ändå), ... vilka är det mer?

Postat av: Stora Syster T

Fy fan vilket snyggt gäng, kan det vara Sundblommare?? :) och en sjuhelvetes snygg bil i bakgrunden.

2008-12-13 @ 22:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback