en glad dag i ett glatt rus

upp till stora huvudstaden för att köpa julklappar.. blev dock fler julklappar till mig än till resten av familjen MEN TACK I FÖRSKOTT! verseguuud

jag och sabina blev för övrigt filmade! det va cosmopolitan web TV, för där gick vi i godan ro på väg till urban när vi blev haffade av 2 relativt osäkra män. dom tyckte att vi såg ut att läsa cosmo ( tack... eller?)

"tjejer, kollar ni ofta på webTV?"

och där stod ci som 2 fån och undarade vafan det va, vilket han måste sett för han räddade oss ganska snabbt

" eeh, ja kollar ni på youtube och sånt"

jag skiner upp som en sol ( fucking love youppan!)

"JA!"

" jaha, vad kollar du på då?"

" anders och måns och scrubsklipp för det mesta"

" jaa okej......... eeh, ja om ni skulle välja vilken svensk kändis som ni skulle vilja festa med, vem skulle det vara då?"

jag och sabina va rörande överns om Carolina Gynning.. bara för att hon verkar så jävla shöön.. tydligen va dom nöjda med dom svaren för dom tackade för sig och drog vidare..


så vara med min kvart i kändisskapet JIHOOO!


sen tröttnade sabina och åkte hem och sen kom käre syster Tessan :)  hon ville självklart också gå i affärer och sen va det middag och sen styrde stegen oss till gamla stan och en halvmysigt fik vi kan kalla munkarna.. eller grå munken hette det men aa.

nu är jag så trött att jag vill knulla mig själv i örat!

NATTI NATTI




Kommentarer
Postat av: Sabina

fyy på ditt grova språk ;) <3

2008-12-18 @ 18:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback