/dance/dance/dance

FÖR HEELA SLANTEN IGÅR man kan säga..

min kändiscrush på björn gustavsson har enbart eskalerat i samband med detta konstanta tittandet på hans dvd ( TACK JENNY) kommer aldrig mer att bli lycklig igen..

hela julen har vart underbar och jag jag har nu firat min första jul som "vuxen" dvs att jag fick dricka snaps, fick sängkläder i julklapp och tyckte mer att det va mysigt än roligt med många julklappar ( fick dock inte min dammsugare, men mamma har lovat att jag ska få i inflyttningspresent DANKE!!)

igår gick jag och mattan all in man kan säga.. shotbrickor och öl för hela slanten och jag tog kort på hur mitt och mattans bord såg ut efter 15 minuter, en kvart MEN TJOCK SOM JGA ÄR lämnade jag kameran i jackan och den blev STULEN =(
inte helt nöjd med det.. men innan jag upptäckte det spenderade jag mestadels av kvällen som sig bör på dansgolvet med mattan och diverse människor, krockmongon o jon(IZ) NAAT men ändå..

en kebabpizza och en päroncider och deep talk med my one and only love in life, brownie började min hemlängtan ta ut sin rätt och jag är inte den som är den så jag baxade på mig dojjorna och började den otroliga ( och rangliga) vägen hem sen va det speepy time

idag har jag hookat med mattan, jobbat och vart ännu mer med mattan.. och lite med alex och lennert också :) en ultimat bakisdag man kan säga ( om man tar bort jobb-biten)

"det va dumt sagt, vem va det som sa det? det va säkert jag och är så HIMLA dum!"
mattan har en självinsikt som heter duga!

"jag har fått chips i ögat det är ju helt FANTASTISKT!"
ja du mattan, det är inte många som lyckas med!


nu hade det ju suttit fint med några gosiga pics från gårdagen, MEN ICKE =( fan för det horvidret som snodde min diggis!! jag förbannar den dag du föddes!!

/kiss   ( inte för att jag är flata eller nåt, mest bara för att jag känner mig så himla gaaleen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback