asså såna dagar som idag

önskar jag att jag hade ett förråd av sömnpiller... eller en gummiklubba..

man ska inte ropa hej förens man kommer från förfesten men det känns som att det kommer att bli ytterligare en sömnlös natt.. hade världens gosigaste dröm, kommer dock inte ihåg så mycket av den, men jag minns att jag jag INTE ville vakna men när jag vaknade va björn gustavsson med i rix morgonzoo och bättre än så kan man väl inte starta dagen? sen ville jag inte gå ur duschen.. jag kan verkligen INTE duscha på morgonen.. jag blir bara seg och vill gå och lägga mig igen.. dagens i-lands problem mee know men vafan...

varför kan det inte bara bli LITE som jag vill, bara en ända gång, jag lovar om jag fick chansen.. bur i guess att det blir bäst såhär... eller? JAG VILL INTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback