ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv

är det inte bra typiskt? man bestämmer sig för att gå hem och plugga, och vart hamnar man? :o jag vill verkligen inte jobba imorgon!! jag vet inte varför men av någon anledning trivs jag verkligen inte! alla är verkligen jättesnälla det är bra betalt och jaa men det är så jävla TRIST!! men men på söndag är jag arbetslös! jag vill vara ute med madde nu! faan vi hade så jävla kul förra onsdagen! men men saker och ting blir ju inte alltid som man tänkt sig :/

jag längtar tillbaka till lars winnerbäck.. den som inte sett honom live borde verkligen VERKLIGEN göra det! det underbaraste är att han inte vet om hur bra han är.. han blev så rörd att han höll på att börja gråta !!! JAG ÄLSKAR DIG LAAARS!!!


haha orka att du går runt och säger att JAG hängde efter DIG... skäms på dig unge man !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback