rymmen verkar så lockande och leende inatt och lika stark som en halva gin

assååå denna dag har det verkligen inte hänt piss.. nada.. nothing.. har hjälpt pappa med diverse saker typ tvättat och sånt man gör och sen hookat med mina vänner... mer än så är det liksom inte.. som alltid som vanligt...

MEN!! jag kom på en grej som skiljer denna dag från alla andra dagar i mitt mellanliv! fick ett funksamtal som informarade mig om att jag ska på anställninginterjuv på fredag! jag är rätt nervi måste man ju ta att erkänna så här i tuffa tider, men fett med skoj! har aldrig vart med om det förut... anställninginte assååå..

jag och min käre vän henke hängpung sitter och nu och filosoferar om människor kan ändra på sig.. typ mördare som suttit inne i 10 år, om dom är "lika mycket" mördare när dom kommer ut... eller om jag tappar kontakten med an vän som jag träffar 5 år senare om den är kiladan i sinnet.. han tror inte det... jag tror det... sen blev han arg för att jag fått honom att tänka.... i helgen blir det maybe utgång i nypan vilket skulle vara sketakul, om min förkylning ger med sig


jag längtar tills på fredag och tills dess tänker jag vara så jävla glad över att jag är precis lagom rik, fri som en fågel och arbetslös:D

Kommentarer
Postat av: Linneavanamnet

det kommer att gå suveränt på intervjun! va bara dig själv så kommer dom att förälskas av din underbara energi :) i believe in you! synd att det inte blev nått nypiz imorrn men vi får tat nån annan gång!! puss och hej och ett nyp i sladdret


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback