inte en dag yngre skriver jag ett inlägg

men vad finns det att säga? att tentan gick åt helvete, like I knew it would.. men men sen tog tågen mig random till huddinge där jakten på ett jobb började.. det visade sig vara väääldigt dumt att inte ta med sig CV:et ( vem kunde veta?!?!?) (ironi i sin renaste form). iaf ska jag upp dit på måndag igen och då ska fan ingen jävel gå fri, ska fan spika upp det på anslagstavlor och skriva ANSTÄLL MIG! nej men jag är inte så desperat........ än


så nu sitter jag har i sällskapssjukans klimax och vill ha någon att vara med.. mamma har lämnat mig här och åkt och hälsat morfar och ska på kräftskiva men neeeeej jag måste ju jobba imorgon så det gick inte, inte ens att sjukskriva mig fick jag... ont i ryggen har jag också VAFAN! min lön va inte i det magstarkaste slaget men jag är glad ändå med tanke på att jag fick tillbaka pengar på skattan som jag inte hade en aning om att jag skulle få.. och för en gångs skull när fredagen närmar sig har jag lust att hitta på ingenting.. jag har lust att vara hemma och ta det lungt..


jag ska inte dricka idag, jag ska inte dricka idag, jag ska inte dricka idag! :)



och jag har en sån där dag, ni vet när det känns som att man är lyckligast i världen.. vet inte varför:) (helt utan ironi)




ännu lite äldre går jag härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback