g e m i g k a f f e n u ! !

ja vad ska man säga mer än att jag har lyckats igen? jag och morchään va på elgiganten och skaffade fram mitt mbilkvitto, och nu när jag kommer hem och ska fixa det, jaa då ligger fanskapet till orginalkvitto i kartongen, som jag kollat i sååå många gånger! fittanoo vad lack jag blir... dessutom har kundtjänst ledigt så jag kan inte uppdatera mjukvaran ( och nej jag har ingen aning om vad dom snackar om, det va bara så dom sa att man skulle göra )

jaa både igår och idag så kommer jag att vara på fel sida baren, vilket jag inte riktigt hunnit smälte än med tanke på att jag mycket hellre skulle åkt till terese och druckit vin och gjort bålsta, men det kommer väl en tid i livet jag ska ha tid med det också.. hoppas jag iaf!

jag vet inte vad som har drabbat mig, men jag har CRAVINGS så det smäller om det! jag vill flytta hemmifrån, jag vill ha min nya mobil ( eller bara en ny) jag vill ha en ny garderob, nya skor, jag vill ha körkort och en bärbar dator..... och sängkläder från lexington! fan va mycket underbara grejer dom här azzååå


ja ja, hoppas att eran lördag blir mer händelserik än vad min kommer att bli:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback