don´t stop me now, don´t need to catch my breath I can go on and on and on....

dagen till ära har jag varit en duktig dotter som sig bör när farsgubben är handikappad.. jag har minsann klippt gräsmattan=) ni skulle sett hur svettig och skön jag va efter det uppdraget! sen förde mina fötter mig in till slödder där jag träffade min käre syster och sen va det kaffedrickande för hela slanten.. vi beslutades oss för att äta middag på max, sagt och gjort.. när vi sitter där i godan ro öppnar sig himlen och tanken på att vi inte tagit med oss ett paraply slår ner som en blixt från klar himmel.. på hemvägen blev vi för det första jääävligt blöta och nästan (eller mest jag) av en galen cyklist som kom farande.. med maskaran på kinderna och glad i en obefitlig hatt fortsätter vi hemmåt... skyfallet avtar så fort vi kommer innanför dörren... i princip... oflyt man kan säga!

måste bryta denna trend med att sitta uppe hela nätterna och sova långt in på dagen.. men jag msåte erkänna att det för tillfället är jääävligt skönt att vara arbetslös=) *nöjd med livet* hehe  sussa sött partypeople!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback