all the girls standin in the line for the bathroom

asså jag vill bara bli PEPP!! jag vill hitta på nåt, men jag vet inte om jag vågar:s haha har mått piss på MIN SISTA DAG PÅ STOPP ( glaaad fitta) jobbade på hotellet igår från 19-03, hem och sova, sen upp och jobba och jobba 12-20 och nu vill jag ut och festa fast jag inte orkar och ska jobba imorgon från kl 15, men jag har ingen aning om när jag slutar.. FUCK RONG KNAPP

henke vill att jag ska ut på olearys med honom, alito vill också att vi ska komma till tälje och han-som-inte-får nämnas-vid-matbordet krökar också ikväll har jag en stark känsla av, reine och dom skulle också ut och fan JAG VILL PARTA!! jag är fan inte bygd för detta!




jag vill ha sumerlasion!






syskonkärlek<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback