your such a toysoldier...

wawawiwa vilket väder!! ( nej jag har inte plötsligt åldrats i förtid och bara konstant pratar om vädret, jag gillar bara solen) är så jävla stressad har fruktansvärt mycket att göra känns det som=( inte alls så jävla pepp.. ingen aning om vad som händer imorgon kväll bara att vi ska kolla på brasan.. imorgon på dagen däremot är det mösspåtagning ( jag kommer förmodligen att glömma mössan) och vi ska hålla på med hemliga aktiviter ( kan det misstolkas?) haha så kul får man inte ha i skolan..............

skulle ut och gå med lennie, men jag vet inte om hon är så pepp... det blir väl me, myself and I som traskar iväg...

good bike all dikes

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallåba! Kom och titta på "mig" nån gång då...
:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback