PUNKDRÖMMAR om rödvin och svarta jeans

denna glittrande glada dagen till ära har jag vart på varje lektion:) (JA DET ÄR EN STOR GREJ FÖR MIG) och jag känner mig mycket stolt faktiskt! haha mattan och jag satt på maren, drack kaffe och trodde att vi inte hade nåt att prata om men ack så fel vi hade! haha riktigt jävla mysigt va det iaf! och har förövrigt sovmorgon imorgon och det ska bli så jävla niiice:) (festa idag nån) SKOJA:)

snart ska jag och Lennie slå i slang och gå o simma och sola, som om jag inte vart duktig nog liksom:P haha skoiiarrrr

är så glittrande glad för jag ska träffa maria imorgon och det va utan att överdiva typ ett halvår sen som vi sågs! jag som i princip bodde hos henne förut!! det ska bli å jefla skööj!

på tal om skoj:











och dagen efter



              he he snigga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback