mina tankar och minnen står mig upp i halsen

jiihaa detta wonderbara väder! får lust att kyssa vädergudarna:)

igår bjöd rikard mig och lennie på köttbullar, potatismos med brunsås och lingonsylt FAN VA GOTT!! det va fan evigheter sen jag käkade det:p MUMSIFULLIBIBBLAN haha sen gick vi ut och gick och när vi skulle hem till mattan, vafan händer då? joo HISSEN STANNADE!!! haha där satt vi och inte kunde annat än att ringa till jouren som kom och släppte ner oss efter typ två timmar (skoiia satt där typ en kvart men det blir mycket roligare om man överdriver lite) sen såg man i tidningen idag att det va en man som suttit fast i en hiss i 41 timmar och då tyckte jag lite synd om honom.. ciggen måste tagit sliut för länge sen.. (sara filosoferar) men ajaa

nu önskar jag bara att det va lite varmare om kvällarna så man kunde sitta ute och grilla och spela gitarr.. en talang jag inte själv sitter inne på, men det finns det ju andra som gör så jaa..




inte mycket mer att säga... over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback